~Follow Me~

19 July, 2010

Pelancaran Tabung Kami Bersamamu Lya

19 July, 2010 www.tips-fb.com

picture credit 2 mommy pinky

Bismillahirrahmanirrahim............


Dengan rasa rendah diri dan penuh harapan, Kami mewakili sahabat-sahabat Lya di alam maya melancarkan TABUNG KAMI BERSAMAMU LYA.

Tabung ini bertujuan mengumpul dana bagi membolehkan Lya menjalani rawatan selanjutnya untuk penyakit beliau. Mudah-mudahan sumbangan sedikit sebanyak dari kalian semua dapat membantu Lya mendapatkan rawatan tersebut secepat mungkin.

Sehingga ke saat ini, Lya masih lagi ditempatkan di ICU Kemaman, Terengganu. Keadaan terkini Lya agak lemah tetapi masih stabil.

Kami juga memohon doa berterusan dari kalian semua. Semoga usaha kita semua untuk membantu Lya dipermudahkan Allah.

Hulurkan sumbangan ikhlas anda ke akaun Maybank Alyani Binti Amran (155014985526).

Untuk update terkini tentang Lya, klik SINI.

Kami juga amat berbesar hati, sekiranya kalian semua dapat mewar-warkan tabung ini di blog masing-masing. Jasa baik anda semua amat kami hargai.

Terima Kasih.


notakaki : aku kenal kak lya melalui mommy pinky...sejak 2 aku selalu jgk follow cerita dia...aku mmg mengkagumi ketabahan dia.....banyak kisah sedih dlm hidup dia.....bnyak sgt dugaan yg dia hadapi.....malah dugaan 2 dtg bertimpa-timpa.....dia terus di uji dan di uji.....tapi dia tabah.....
xpernah mengeluh mahupun berputus harapan......harap kita sama2 dpt membantu kak lya dlm mengharungi semua dugaan nie.....dan semoga dia kembali sihat dan kembali ceria disamping suami dan anaknya Asya.... AMIN...


tekan like taw

2 tukang komen:

cheqna said...

salam
semoga lya akan cepat sembuh
walau tak pernah mengenali secara nyata
hanya doa yang mampu dikirimkan....

pencari cinta said...

@cheqna

Amin..........

Post a Comment

Sudi-sudila tinggalkan komen untuk cik pencari cinta.Jangan lupa tinggalkan link blog anda supaya senang saya mengunjungi anda semula.

Related Posts with Thumbnails

~Jom Exchange Link Dgn Pencari Cinta~