~Follow Me~

16 May, 2010

Jadual EXAM

16 May, 2010 www.tips-fb.com
jadual exam adalah seperti berikut:
14/5/2010 - OSCE
exam paling mencuakkan aku...gabra gila bila org tengok tym kita wat procedure

17/5/2010 - PPD
lecturernya Puan Teoh, sepanjang dia mengajar dalam kelas apa pon aku xfaham...bila dok baca balik nota dia baru aku sedar benda nie rupanya yg dia dok ajar aku selama 1 sem nie...aku cuma ingat dia suka membebel ja...huhu

18/5/2010 - Critical Module
Cik Hasnah yg ajar...best...sebab aku dpt posting kat ICU, CCU and ER...
semangat aku nak study benda nie....rasa cam best ja...

19/5/2010 - Oncology Module
Cik Lex yg ajar...bolehla...asal2 aku xminat langsung benda nie tapi bila dah posting...
dah paham chemo protocol, dah tgk brachytherapy...dah taw sket2 pasal cancer...
minat pon bertambah...
tapi xleh lawan minat pada critical la...



lastly,
20/5/2010 - Home Care Module
aku xbaca apa2 pon lagi..sebabnya nota dia sikit ja..
Puan Sam pon cakap awak xbaca nota saya pon blh jawab punya..
huhu...
so aku decide malam sebelum exam baru nak pulun baca...
aku minat r home care nie coz seronok boleh p umah patient...
boleh tgk real punya lifestyle patient n boleh menyibuk bg health education pasal kebersihan rumah, kebersihan diri, makanan apa xboleh ambik...
mungkin sebab aku suka membebel that's why aku mmg sesuai menjadi home care nurse

21/5/2010 - research presentation by senior
sepatutnya dah boleh balik tp kena plak dengar benda alah nie...
hurm....terpaksalah...walaupon malas...
utk aku punya own benefit gak...
yela next sem dah kne start wat research..
boleh la belajar sket2 dri senior...
n paling penting aku plak naik jd super duper senior...
i like..

22/5/2010 - BALIK KAMPUNG
yg nie aku paling tunggu2...huhu...
xsabarnye saya...

k la...
bubye...
nak sambung study...
mmmuuuuaaaahhhh....
jumpa lagi.... tekan like taw

0 tukang komen:

Post a Comment

Sudi-sudila tinggalkan komen untuk cik pencari cinta.Jangan lupa tinggalkan link blog anda supaya senang saya mengunjungi anda semula.

Related Posts with Thumbnails

~Jom Exchange Link Dgn Pencari Cinta~