~Follow Me~

06 March, 2010

Permulaan baru

06 March, 2010 www.tips-fb.com
Assalamualaikum....
keseronokkan melihat kawan2 ada bloq yg menarik dan cantik2 membuatkan aku terpanggil utk menulis di blog yang aku namakan "PENCARI CINTA". entah lah kenapa aku memilih nama nie.. mungkin sesuai dengan situasi aku sekarang nie yg sedang mencari cinta.. cinta yg aku maksudkan mungkin subjektif.. entahla...

sebelum menulis di blog nie bnyak kali jgk aku berfikir...yelah takut2 aku xcukup masa nak menulis...nanti kang terbiar begitu aje blog aku nie...x di jenguk...kerja aku skrg nie makin lama makin bertambah...

assigment critical...
assignment oncology...
assignment Professional & Personal Development (PPD)...
2 blom masuk dua buah projek yang sedang menanti n asyik pending dari hari tu..

Program Komuniti Kesihatan Remaja di Sepang...
cadangnya nak buat 19-21 March nie...
aku jadi exco program...pening jugak r nak fikir modul yang nak diberi pada remaja berkaitan "sex education"...
aku kena buat bahagian explore race tp selagi xtgk tapak kem 2 cmne selagi tulah aku xblh nak buat kerja aku...previsit plak asyik postpone jerk...nasib..nasib...

nasib baik la utk satu lagi program "Breast Cancer Campaign" aku memilih utk berada di "comfort zone"...xnak dah aku pilih jawatan besar2...penat....aku jadi exco tugas2 khas & pengangkutan...at least xdela serabut sgt otak aku...

pengalaman jd pengarah utk Kembara Siswi bulan Januari lalu banyak mengajar aku utk kurangkan aktiviti aku dalam program...kite buat keje separuh mati, orang bukan taw nak hargai...taw nak condemn ngan kutuk je...kalau suruh diorg baut program sendiri, kacau bilau jgk program diorg..."mengaku dulang paku serpih, mengata orang dia yang lebih"...

eh..dah melalut panjang plak...konon nak intro je td..
nanti sambung lg k...
aku nak siapkan assignment critical aku nie...
Salam...
Hingga ketemu lagi... tekan like taw

0 tukang komen:

Post a Comment

Sudi-sudila tinggalkan komen untuk cik pencari cinta.Jangan lupa tinggalkan link blog anda supaya senang saya mengunjungi anda semula.

Related Posts with Thumbnails

~Jom Exchange Link Dgn Pencari Cinta~