~Follow Me~

20 August, 2010

~Dugaan bulan puasa~

20 August, 2010 www.tips-fb.com
Assalamualaikum..........
Selamat Berpuasa....
Macam mana puasa hgpa?
So far ada x hari2 yg tertinggal?
Or hari2 yg tiba2 kena gastrik pastu bukak posa?
Harap2 xdakla no..........
Harap2 suma posa cukup, bukan posa yangyok pagi2 bukak periuk........

Bulan posa cam nie setan suma kena tambat......
Kena ikat kena rantai.........
Syok la kita suma kan sebab lepas nie xdak sapa yg boleh hasutkita bt benda xelok lg.......
Yaka??
Walaupun setan xdak tp nafsu kita masih ada........
Dok jd raja selama nie........
Harap2 bulan posa nie kita jd raja nafsu bukan sebaliknya.......

Aku sebenaqnya nak test iman hgpa suma posa2 cmnie.........
Kalau hgpa rasa hgpa xkuat iman jgnla p gatai tangan scroll ke bawah na.......
Hanya orang2 yg kuat iman ja boleh scroll ke bawah........
Sesapa yg scroll ke bawah lepas nie risiko sendiri tanggung na........
Aku xmaw masuk cmpuq.......
Aku dah warning awai2.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





















notakukukaki: terliur x? jgn korang p bantai bukak posa dah la no...xpasai2 plak stgi....
aku xterliuq pon sbb masa entry nie ditulis aku tgh makan lepas bukak
posa...saja buat autopost nak bg hgpa suma terliuq...time tgh lapaq nie nasik
putih ngan kicap pon boleh terliuq kan?


tekan like taw

0 tukang komen:

Post a Comment

Sudi-sudila tinggalkan komen untuk cik pencari cinta.Jangan lupa tinggalkan link blog anda supaya senang saya mengunjungi anda semula.

Related Posts with Thumbnails

~Jom Exchange Link Dgn Pencari Cinta~