~Follow Me~

01 May, 2011

Dinner Enchanted Garden...last dinner bersama kengkawan

01 May, 2011 www.tips-fb.com
Assalamua'laikum... Yo yo kembali kita bertemu semula dlm blog cik pencari cinta...labah2 dah banyak buat sarang kat blog aku nih....dah berabad xberupdate bak kata kawan aku, cik cp...aku selalu je masuk blog nie n g ngintai blog2 org lain tp 2 r jd silent reader je selalu...malas nak tinggal komen or jejak...tp tak seaktif dlu r coz aku tgh bajet sibuk sekarang nie..maklumla jd student final year, assignment setinggi gunung, ngan thesis lg plus ngan exam yg mcm2 lg..haish..malas la nak cerita...bnyk sgt kisahnyer...
aku pon xleh lama2 kat cnie nie...nak kne study beb...next week dah exam...jgn buat main2..kalau kantoi sape nak jawab? aku nak ltk gambar2 yg aku ngan geng aku g dinner aritu kt cnie lah...tema dinner: enchanted garden...surprisingly, kitorg satu kelas pakat2 buat persembahan nyanyian...gasak r suara sedap ke x janji ade gak kenangan kitorg bersama b4 habis nie...HOD aku siap menetes air mata ko lps dgr kitorg nyanyi...tokti pon kalah...k la layan...zasss


p/s: nie la sebab knp aku malas nak update blog...buat 1 entry pon dah makan masa 2-3jam...
















tekan like taw

4 tukang komen:

.........cP~ said...

salam..

weet2..ramainye gadis...:|:

.........cP~ said...

:l:

pencari cinta said...

@.........cP~
mari mari selonggok seploh hengget

.........cP~ said...

banyak la. takkan aku cuma seploh hengget..

Post a Comment

Sudi-sudila tinggalkan komen untuk cik pencari cinta.Jangan lupa tinggalkan link blog anda supaya senang saya mengunjungi anda semula.

Related Posts with Thumbnails

~Jom Exchange Link Dgn Pencari Cinta~